Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

mast step PART 1

- Μετά από καιρό δημοσιεύω φωτογραφίες από τις εργασίες που έγιναν στο σκάφος. Αρχικά έγινε η επιλογή του καταρτιού και των πανιών που θα κινήσουν το σκάφος.

1η επιλογή : Hobie cat 16, ιδανικό για το σκάφος με κατάτρι 8 μέτρα και μαίστρα 11 m2 (boomless έκδοση).
2η επιλογή :  Starcat κατάρτι και μαίστρα από 420. Αρκετά under-powered αλλά ιδανικό για τα τεστ του σκάφους.

Αυτό που χρειαζόταν φυσικά ήταν η βάση για το άλμπουρο. Για ποιό όμως??? Το H-16 φυσικά. Αφού όμως κατασκεύασα την βάση και την τοποθέτησα, ήρθε η ώρα για να σηκώσω το άλμπουρο. Χωρίς όμως τον ειδικό μεντεσέ της βάσης, δεν ήταν και το ευκολότερο πράγμα του κόσμου.

 Έτσι ήρθε η ιδέα να έχει το σκάφος δύο (2) βάσεις για άλμπουρα και φυσικά 2 τύπους rig. Ένα μικρό και ένα μεγάλο. Η λύση αυτή φάνταζε ωραία, αλλά η υλοποίηση της ήταν δύσκολη. Το βασικό πλεονέκτημα φυσικά ήταν η διττή ιδιότητα του σκάφους και η μεγάλη στιβαρότητα και ενίσχυσης του deck. Μειονέκτημα η μικρή αύξηση του βάρους (περίπου 3-4 κιλά).
Ακολουθούν φωτογραφίες από την κατασκευή της βάσης του H-16.

- After some time, I post pictures of the work done on the boat. First the choice of the mast and the sails will move the vessel .
 
Option 1 : Hobie cat 16, ideal for the boat with mast 8 feet and Mainsail 11 m2 (boomless version) .Option 2 : Starcat mast Mainsail and 420 . Too under-powered but perfect for the test board .
What was needed was  the mast base. For what though ??? The H-16 off course. But since I built the base and positioning, it's time to lift the mast . But without the mast step hinge, it was not the easiest thing in the world .

 
Thus came the idea to have the boat two (2 ) bases for masts and of course 2 types rig. One small and one large . This solution seemed nice, but implementation was difficult. The main attraction of course was the dual status of the vessel and the great robustness and strengthen the deck. Disadvantage small increase in weight ( about 3-4 pounds ) .
Here are pictures of the construction of the base of H-16.























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου