Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

ΡΕΠΟ - DAY OFF

Το πρώτο (βασικό)  στάδιο των εργασιών έφτασε στο 90%. Απέμεινε ένα 10%, δλδ τα ανθρακονήματα στα 2 αριστερά μπράτσα του σκάφους, το οποίο θα γίνει αφού επιστρέψω από την ολιγοήμερη άδεια. 

Το πηδάλιο τώρα…..τέλειωσε (επιτέλους) το τρίψιμο, εφαρμόστηκαν τα 3D printed inserts (foto) με εποξική και περάστηκαν 3 χέρια διάφανο βερνίκι.
Η προέκταση της λαγουδέρας, αφού βγήκε από το φουρνάκι στις 24 ώρες, περίμενα άλλη 1 ημέρα πολυμερισμού και μετά ξεκίνησα το γνωστό τρίψιμο….ευτυχώς λόγω του θερμοσυστελλόμενου η επιφάνεια ήταν αρκετά λεία και έτσι ξεκίνησα από το Νο 400 μέχρι το 1000. Στη συνέχεια τοποθετήθηκε ο ελαστικός σύνδεσμος και η τάπα και περάστηκε με 6 συνολικά λεπτά στρώματα διάφανο βερνίκι. Τέλος, δοκιμάστηκε πάνω στο πηδάλιο και είναι σούπερ.

Στα μπράτσα (akas) των πλωτήρων δοκιμάστηκαν οι 3D printed αποστάτες στις βίδες και στη συνέχεια τοποθετήθηκαν τα inox του συστήματος αναδίπλωσης.
Στο σκάφος τώρα, στα δεξιά μπράτσα μπήκαν και τα τελευταία ανθρακονήματα και απομένουν μόνο τα αριστερά, αφού πρώτα γίνουν οι τελικές ρυθμίσεις.
Στη συνέχεια θα γίνουν τα εσωτερικά φιλέτα στα ταμπούκια και όπου αλλού χρειαστεί και κάποιες λεπτομέρειες που απομένουν.
KEEP WORKING!!!


The first (key) stage of work reached 90%. There is stayed a 10% of work (carbon fiber on the left arm of the ship), which will be done after I return from the mini Easter holidays.

The rudder now ... has finished (finally) sanding, the 3D printed inserts (photo) were installed with epoxy and 3 layers of transparent varnish was applied.
The tiller extension, after going out of the oven at 24 hours, I waited for another 1 day of polymerization and then I started the known sanding ... fortunately, because of the heat shrinkage the surface was quite smooth and so I started from No. 400 to 1000. It was then placed the rubber joint and the plug and apply 6 layers of transparent varnish. Finally, it was tested on the rudder and it's super.



The crossbeams (akas) of the floats…..there were tested the 3D printed spacers on the bolts and then placed the inox plates of the folding system.
On the main hull now, on the right arms, the last carbon fiber was laminated, and left only after the final adjustments were made.
Then the internal fillets will be made in the tabs and where else some details will be left.
KEEP WORKING !!!
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου